• BIST 104.539
  • Altın 163,366
  • Dolar 3,9376
  • Euro 4,6999
  • Mardin 1 °C

Ehliyet sınav tarihi açıklandı mı?

Ehliyet sınav tarihi açıklandı mı?
Ehliyet sınav tarihi açıklandı mı? MEB Ehliyet sınavı ne zaman yapılacak? | 2017 Ehliyet Sınavı tarihleri

Ehliyet sınav sonuçları için nefesler tutuldu. Yıl içerisinde beş kez gerçekleştirilen ehliyet sınavlarının dördüncüsü 7 Ekim Cumartesi günü gerçekleşti, sınavda çıkan sorular ve cevap anahtarı kısa sürede ODSGM sayfası üzerinden erişime açıldı. Sürücü adayları şimdi büyük bir merakla sonuçları bekliyor. Peki Ehliyet sınav sonuçları bu hafta ne zaman açıklanacak?

DİREKSİYON SINAVINDA DİKKAT EDİLMESİ GEREKENLER

Direksiyon sınavının süresi 35 dakikadan az olamaz. Sınavın ilk 5 dakikasında adaya, aracın tanınması ile ilgili sorular sorulur. Bu sorulara yeterli cevap veremeyen adaylar başarısız sayılır. Sınav başladıktan sonra adayın koltuğu ve aynaları ayarlamasından direksiyon hakimiyetine, dönüş kurallarına uymasından hız limitlerini dikkate almasına kadar birçok nokta değerlendirilir ve puanlandırılır. Aday tarafından yapılan her hata, puan kaybedilmesine yol açar. Eğimli yolda aracın durdurulup hareket ettirilmesi, ani fren yapabilme, geçiş kurallarına uyma da dikkat edilen noktalardan bazılarıdır. Direksiyon sınavı sona erdikten sonra, aynı gün içinde adayların sınav sonuçları açıklanır. Başarılı olan adaylar stajyer ehliyet almak için hak kazanır.

2017 EHLİYET SINAV TARİHLERİ

MTSKS-1 / 11 Şubat 2017 (saat 14.00)
MTSKS-2 / 20 Mayıs 2017 (saat 14.00)
MTSKS-3 / 29 Temmuz 2017 (saat 14.00)
MTSKS-4 / 7 Ekim 2017 (saat 14.00)
MTSKS-5 / 23 Aralık 2017 (saat 14.00)

Milli Eğitim Bakanlığı (MEB) 2017 takvimine göre binlerce sürücü adayının girdiği MTSKS 7 Ekim tarihli ehliyet sınavı sonuçları 19 Ekim 2017 tarihinde açıklanacak.

Ehliyet Sınav Sorularına Nereden Ulaşılır?
Ehliyet sınav sorularını internet üzerinden kolaylıkla bulabilirsiniz. Yazımızın sonunda size vermiş olduğumuz bağlantı adresinde ehliyet sınav sorularının olduğu resmi bir internet sitesi bulunmaktadır. Buraya tıkladıktan sonra aşağıda resimde belirttiğimiz yere tıklayınız.

EHLİYET PUAN HESAPLAMA İÇİN TIKLAYINIZ!

Bu haber toplam 40 defa okunmuştur
  • Yorumlar 0
  • Facebook Yorumları 0
    UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
    Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
    Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
  • Atama kararları Resmî Gazete'de21 Ekim 2017 Cumartesi 18:23